left side
Search Content section
VISUEL IDENTITET
Serien Visuel identitet henvender sig til alle, der arbejder med visuel identitet og branding – og interesserer sig for sammenhængen mellem teori, metode og praksis: købere af visuel identitet, grafiske designere, projektledere og brandstrateger. Bogen kan bruges på alle uddannelser, der har design og branding på programmet.
Serien består af den rigt illustrerede grundbog Visuel identitet. Designprocessen, der gennemgår, hvordan en visuel identitet bliver til fra første brief til lancering.
Seriens andre bøger er mindre introduktioner, der går i dybden med hvert sit aspekt ved designprocessen. Den første af disse, Grafisk design i et følelsesperspektiv – 61 visuelle greb og deres effekt, udforsker idéfasen og viser en ny tilgang til at finde, vurdere – og ikke mindst italesætte – eksplicitte greb til visuelle koncepter.
Sidebar section
Er du underviser ?
Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve
Kontakt forlaget
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.