Content section
Virksomheders hverdagsstrategier
Yderligere information
Forord ... 7
Introduktion ... 9
1. Strategi modefænomen eller nødvendighed? ... 21
2. Udviklingslinjer i strategi ... 51
3. Virksomhedens kunder, konkurrenter og markeder ... 83
4. Strategisk udnyttelse af makroøkonomiske og politiske spilleregler ... 111
5. Strategiske virksomhedsnetværk ... 135
6. Strategisk human resource management ... 167
7. Organisering for at nå strategiske mål ... 189
Litteratur ... 221
Lignende udgivelser
Sidebar section
Pensumeksemplarer ikke til rådighed
Det er ikke muligt at anmode om pensumeksemplarer af denne titel.
Læs mere om vores betingelserHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.