Virksomhedens informationsplanlægning og formidling

Virksomhedens informationsplanlægning og formidling er redskabsorienteret og anvendelsesorienteret.

Jørn Helder præsenterer en række redskaber, som informationsplanlæggeren kan anvende, når han eller hun skal planlægge og formidle information.

En af bogens hovedpointer er, at først når teorien bliver rammen for formidlingen, når teori og praksis smelter sammen, bliver formidlingen meningsfuld.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (1999), 107 pages
    ISBN: 9788759307861
    Studiepris
    86,-
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Birgit Vrå på bv@samfundslitteratur.dk