Bogcover til Strategisk metode til innovativ iværksættelse

Strategisk metode til innovativ iværksættelse

Strategisk metode til innovativ iværksættelse inviterer til nytænkning og metodisk tilgang, hvad angår iværksættelsens tre centrale punkter: Forretningslogikken, forretningsuniverset og forretningsformlen.

Det er forfatterens overordnede formål at give læseren en indsigt i iværksættelse som en systematisk strategisk proces.

Man kan ikke læse eller analysere sig til succes som iværksætter, men man kan øge sine chancer betragteligt, hvis man behersker den innovative iværksættelses strategiske metode!

Innovativ iværksættelse handler nemlig om særlig viden og særlig metode.

Hver især er de værdifulde kompetencer, men kun i kombination kan de lede én på sporet af en innovativ og gennembrudsfarlig forretningsidé.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. udgave (2006), 155 sider
    ISBN: 9788759312261
    Academic Books
    44,-
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik