Strategisk kommunikation for praktikere | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Strategisk kommunikation for praktikere

I andres brød 2.0

Bogen har en forgænger: Jens Otto Kjær Hansens "I andres brød", som tog udgangspunkt i, at journalister i stigende grad kommer ind i kommunikationsjobs og dermed har en anden funktion end den, de umiddelbart er uddannet til. Den virkelighed har ændret sig lynhurtigt, så "Strategisk kommunikation for praktikere", der har fået Hanne Birgitte...

Læs mere

Bogen har en forgænger: Jens Otto Kjær Hansens "I andres brød", som tog udgangspunkt i, at journalister i stigende grad kommer ind i kommunikationsjobs og dermed har en anden funktion end den, de umiddelbart er uddannet til. Den virkelighed har ændret sig lynhurtigt, så "Strategisk kommunikation for praktikere", der har fået Hanne Birgitte Jørgensen som medforfatter, beskæftiger sig ikke med det fænomen, men tager praktikere i hånden uanset baggrund. Hvad skal man vide? Hvad skal man overveje? Hvordan gør man? Håndfaste tjeklister, mange praktisk tips, flere metoder og eksempler.

Forlag: Ajour
Sprog: Dansk
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
2. udgave (2015), 
441 sider
Vejl. Pris
500,-
ISBN 9788792241795

Sidebar section

Pensumeksemplarer ikke til rådighed

Det er ikke muligt at anmode om pensumeksemplarer af denne titel.

Læs mere om vores betingelser

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.