Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier, og det udfordrer virksomheders kommunikation med deres omverden.
For hvordan kan man arbejde målrettet med sit omdømme i en stadigt mere fragmenteret virkelighed, hvor grænserne mellem forskellige kommunikationsdiscipliner flyder ud, og hvor hastigheden hele tiden synes at blive øget?
Som ringe i vandet præsenterer en samlet model for arbejdet med strategisk PR og omdømme. Modellen PR-huset er forankret i teori og metode, men samtidig baseret på forfatterens praktiske erfaring.
Bogen giver således både en grundlæggende introduktion til PR og en lang række konkrete værktøjer, der kan skabe resultater i praksis. Og svar på, hvad der er forandret i arbejdet med PR, og hvilke klassiske dyder der stadig har værdi.
Videoer til bogen
- Peter Jepsen forklarer modellen 'PR-huset': https://www.youtube.com/watch?v=n_TygnyDedc
- Hvad er fremtidens K-kompetencer?: https://www.youtube.com/watch?v=nK1mhwo-v2o
- Tre råd til PR-studerende: https://www.youtube.com/watch?v=W8rDfUYhUkM
-
Tre råd til virksomhedskommunikation i en forandret medievirkelighed: https://www.youtube.com/watch?v=9wpesyph_xM
Om forfatteren
Peter Jepsen er selvstændig kommunikationsrådgiver i Jepsen+ og ekstern lektor på CBS, hvor han underviser i kommunikation i praksis.
Han er uddannet cand.comm. og har 20 års erfaring med professionel kommunikation som rådgiver på forskellige kommunikationsbureauer og som kommunikationschef i PensionDanmark.
Han har desuden 10 års erfaring som leder og har i den forbindelse arbejdet med kommunikation i et ledelsesperspektiv.
Læs mere på: www.jepsenplus.dk