Content section

The Relationship Marketer
- Bridging Dyads
Køb bogen
Yderligere information
Contents 7
Preface 9
1. The Relationship Aspect of Marketing 15
2. A Systematic Approach to the Buyer-Seller Relationships 35
3. The Economics of Customer Relationships 47
4. Customer Loyalty and Business Economics 65
5. The Driving Forces of Customer Relationships 85
6. Supplier Relationship Levels Consequences and Contents 107
7. Relationships in Different Environments 131
8. The Individualised Approach to Relationships 155
9. The Sales Centre 171
10. Relationship Marketing Strategy 195
Notes 213
References 219
Lignende udgivelser
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel.
Anmod om e-bogHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.