Content section
Musik i tv-reklamer
- teori og analyse
Køb bogen
Yderligere information
NB: For en mere udførlig indholdsfortegnelse, vælg 'Kig i bogen' herover.
Indledning ... 7
Del 1 · Musikken fra tv-reklamen ... 15
1. i m lovin it I ... 17
2. Transtekstualitet ... 35
3. Musik og produkt ... 53
4. Musik i tv-reklamers nære slægtninge ... 71
Del 2 · Musikken i tv-reklamen ... 101
5. i m lovin it II ... 103
6. Musikalsk betydningsdannelse i tv-reklamer ... 111
7. Typiske musikforekomster ... 133
8. Funktioner af musik i tv-reklamer ... 163
Afrunding ... 183
Litteratur ... 187
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
AnmodHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.