Materialesamling til markedsføring

Denne casesamling er specielt udarbejdet med henblik på at opfylde den nye HA-reforms hovedprincipper, bl.a.:

- At der via cases og øvelser sikres en tæt kobling mellem teori og praksis
- At der i særligt grad lægges vægt på overblik og helhedsforståelse

Overføres disse formål specifikt til det afsætningsøkonomiske område kan man sige, at de i denne casesamling især skal danne grundlag for følgende:

- At simulere en diskussion, som kunne tænkes at foregå i et bestyrelseslokale, direktion eller i en markedsføringsafdeling
- At få diskuteret hvilke marketingsproblemer, der er i den pågældende case - set i relation til en bestemt person eller afdeling, eller for marketingsfunktionen i det hele taget.

Kort sagt: Hvilke afsætningsøkonomiske principper og problemstillinger, der kan kortlægges i casene, samt hvilke overvejelser disse giver anledning til med hensyn til valg og opstilling af mulige løsningsforslag etc.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. edition (1999), 116 pages
    ISBN: 9788759308134
    Academic Books
    95,-
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Birgit Vrå på bv@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik