Marketinghåndbogen

- fra strategi til kampagne

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring.

Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Således får du et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer.

Et væld af eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.

Køb bogen

  • Bog (Hardcover)
    2. edition (2007), 501 pages
    ISBN: 9788759313527
    Buy this product
  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. edition (2013), 501 pages
    ISBN: 9788759395455
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Scherning på hs@samfundslitteratur.dk