Marketing management | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Marketing management

- kort og godt

Marketing Management - kort & godt er et udvidet, eksemplificerende og forklarende kompendium i marketing management.

Kompendiet er skrevet med udgangspunkt i Philip Kotlers Marketing Management, 12. udgave.

Det er kompendiets formål at give den studerende en forståelse for markedsføringsprocesserne og hjælpe dem igennem opgaveskrivningen.

Kompendiet...

Læs mere

Marketing Management - kort & godt er et udvidet, eksemplificerende og forklarende kompendium i marketing management.

Kompendiet er skrevet med udgangspunkt i Philip Kotlers Marketing Management, 12. udgave.

Det er kompendiets formål at give den studerende en forståelse for markedsføringsprocesserne og hjælpe dem igennem opgaveskrivningen.

Kompendiet er velegnet til brug i fagene markedsføring og afsætningsøkonomi og dækker pensum på bl.a. markedsøkonom, HA, eksportingeniør, IE og handelsakademiet.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
4. udgave (2005), 
207 sider
Vejl. Pris
60,-
ISBN 9788759311585

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.