Marketing casesamling | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Marketing casesamling

- informationssøgninger, internationale cases, nationale cases

Marketing casesamling rummer 50 cases, der præsenterer mange nye, anderledes og varierende indfaldsvinkler til marketing - både nationalt og internationalt.

Brug af bogens cases styrker evnen til at koble teori og praksis, hvilket er af afgørende betydning, hvis man vil udvikle sig til at blive en kompetent problemløser.

Ved at analysere konkrete...

Læs mere

Marketing casesamling rummer 50 cases, der præsenterer mange nye, anderledes og varierende indfaldsvinkler til marketing - både nationalt og internationalt.

Brug af bogens cases styrker evnen til at koble teori og praksis, hvilket er af afgørende betydning, hvis man vil udvikle sig til at blive en kompetent problemløser.

Ved at analysere konkrete eksempler og nå frem til løsningsforslag vil den studerende således blive tvunget til at anvende teorien eller kritisk vurdere teoriens muligheder og begrænsninger.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2003), 
503 sider
Vejl. Pris
180,-
ISBN 9788759310670

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.