Markedskommunikation er det store samlede værk om markedskommunikation og mediaplanlægning i teori og praksis.
Bogen er en ajourført og udvidet udgave af bogen Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring fra 2001.
Bind 2: Danske reklamemedier behandler reklameforbruget og måling af medier og medievaner. Eksperter gennemgår de enkelte medier: dagblade, magasiner, ugeaviser, fagblade, tv, biografreklame, radio, internet, outdoor, tryksagsreklame, direkte markedsføring, reklameaviser, sponsering og produktplaceringer.
Se også Bind 1: Metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring
Markedskommunikation
- danske reklamemedier
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Fagredaktøren er Henrik SchjerningHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik