Markedskommunikation | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Markedskommunikation

- danske reklamemedier

Lars Grønholdt (red.) og Lars Bech Christensen (red.)

Markedskommunikation er det store samlede værk om markedskommunikation og mediaplanlægning i teori og praksis.

Bogen er en ajourført og udvidet udgave af bogen Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring fra 2001.

Bind 2: Danske reklamemedier behandler reklameforbruget og måling af medier og medievaner. Eksperter gennemgår de enkelte...

Læs mere

Markedskommunikation er det store samlede værk om markedskommunikation og mediaplanlægning i teori og praksis.

Bogen er en ajourført og udvidet udgave af bogen Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring fra 2001.

Bind 2: Danske reklamemedier behandler reklameforbruget og måling af medier og medievaner. Eksperter gennemgår de enkelte medier: dagblade, magasiner, ugeaviser, fagblade, tv, biografreklame, radio, internet, outdoor, tryksagsreklame, direkte markedsføring, reklameaviser, sponsering og produktplaceringer.

Se også Bind 1: Metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
2. udgave (2006), 
291 sider
Vejl. Pris
49,-
ISBN 9788759312452

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.