Bogcover til Markedsføring
Kig i bogen

Markedsføring

Teori og praksis

Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, teorier, modeller og værktøjer inden for markedsføring. Digital markedsføring; sociale medier og digitalisering behandles i bogen som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.

Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis.

Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis for hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.

Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. Bogen vil også være værdifuld for mange markedsførere og erhvervsledere.

Vejledende løsninger til alle bogens arbejdsspørgsmål kan rekvireres hos redaktionschef Henrik Schjerning - skriv til hs@samfundslitteratur.dk

Køb bogen

  • Bog (Softcover m. flapper)
    1. edition (2020), 608 pages
    ISBN: 9788759328781
    Academic Books
    396,-
    Buy this product
  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. edition (2020), 608 pages
    ISBN: 9788759336342
    Academic Books
    299,-
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne titel

Gratis læseprøve

Du kan finde en kort læseprøve samt bogens indholdsfortegnelse her

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik