Markedsføringsplanlægning og -ledelse | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Markedsføringsplanlægning og -ledelse

Stig Ingebrigtsen og Otto Ottesen
Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

E-bog (LIX)
1. udgave (1993), 
165 sider
Vejl. Pris
93,-
ISBN 9788759399064

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.