Markedsføringsplanlægning og -ledelse | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Markedsføringsplanlægning og -ledelse

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

E-bog (VitalSource Bookshelf)
1. udgave (1993), 
165 sider
Vejl. Pris
93,-
ISBN 9788759399064

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel.

Anmod om e-bog

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.