Kommunikationspolitikker | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Kommunikationspolitikker

- fra hyldesucces til styringsdokukment

Kommunikationspolitikker giver svar på, hvordan en organisation kan arbejde med en kommunikationspolitik, så resultatet bliver et effektivt og brugbart udviklingsredskab.

Som den første bog om kommunikationspolitikker giver den en ny tilgang til området strategisk kommunikation i form af en samtænkning af alle aspekter af kommunikationspolitikker;...

Læs mere

Kommunikationspolitikker giver svar på, hvordan en organisation kan arbejde med en kommunikationspolitik, så resultatet bliver et effektivt og brugbart udviklingsredskab.

Som den første bog om kommunikationspolitikker giver den en ny tilgang til området strategisk kommunikation i form af en samtænkning af alle aspekter af kommunikationspolitikker; lige fra teori om organisationskommunikation, værdistyring, moderne organisationer og systemisk forandring til, hvordan en organisation kan arbejde med kommunikationspolitikker i praksis.

Læseren bliver guidet gennem de seks faser i arbejdet med en kommunikationspolitik, og bogen indeholder både konkrete værktøjer og eksempler fra eksisterende kommunikationspolitikker.

Bogen er udkommet i serien Den kommunikerende organisation.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Hardcover)
1. udgave (2003), 
201 sider
Vejl. Pris
248,-
ISBN 9788759309735

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.