Bogcover til Historiefortælling i organisationer

Historiefortælling i organisationer

Historiefortælling i organisationer er baseret på forfatterens erfaringer med historiefortælling fra arbejdet som informationsmedarbejder og kommunikationsrådgiver.

Forfatterens eksempler og råd giver læseren inspiration til selv at indarbejde historiefortælling i bred forstand i virksomhedens udviklings- og forandringsarbejde.

Enhver virksomhed har sin identitet, der blandt andet kommer til udtryk gennem de historier, virksomheden mere eller mindre bevidst fortæller om sig selv, udadtil som indadtil.

Virksomheder og organisationer gennemgår i dag så mange forandringer i løbet af kort tid, at det er vanskeligt at fastholde identitet og værdier.

Bruges historierne aktivt, hjælper de både virksomhedens ledelse og medarbejdere til at finde frem til, hvordan deres virksomhed afskiller sig fra andre, og hvordan de skal agere i det daglige for at leve op til værdierne.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. udgave (2004), 72 sider
    ISBN: 9788759310205
    Academic Books
    134,-
    Buy this product
  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. udgave (2004), 72 sider
    ISBN: 9788759327616
    Academic Books
    43,-
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik