Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.
Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:
- Principperne bag metodikken
- Den digitale kunderejse, automatisering og skalering
- Hvordan du sætter content marketing i system
- Udvikling og implementering af en inbound-vækststrategi
- Hvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingen
- Teori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound.
Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.