Bogcover til Forstå din digitale kunde
Kig i bogen

Forstå din digitale kunde

Sådan skaber du loyale kunder med B2B-inbound

Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.

Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:

  • Principperne bag metodikken
  • Den digitale kunderejse, automatisering og skalering
  • Hvordan du sætter content marketing i system
  • Udvikling og implementering af en inbound-vækststrategi
  • Hvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingen
  • Teori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound.

Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.

Køb bogen

  • Bog (Softcover m. flapper)
    1. edition (2024), 95 pages
    ISBN: 9788759343166
    Academic Books
    140,-
    Buy this product
  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. edition (2024), 95 pages
    ISBN: 9788759344804
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel

Gratis læseprøve

Du kan finde en kort læseprøve samt bogens indholdsfortegnelse her

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik