Virksomheder og organisationer investerer voldsomt i disse år i at udvikle flotte hjemmesider. Men hvordan får man målgruppen til at besøge dem?
I denne praktiske håndbog gennemgår to unge eksperter i digitial markedsføring onlinemulighederne for at markedsføre virksomhedens hjemmeside.
Forfatterne giver en række klare bud på, hvordan man via...
Læs mere
Virksomheder og organisationer investerer voldsomt i disse år i at udvikle flotte hjemmesider. Men hvordan får man målgruppen til at besøge dem?
I denne praktiske håndbog gennemgår to unge eksperter i digitial markedsføring onlinemulighederne for at markedsføre virksomhedens hjemmeside.
Forfatterne giver en række klare bud på, hvordan man via den rigtige elektroniske markedsføring vil være i stand til at øge opmærksomheden på sit website.
De præsenterer og analyserer reklamemulighederne på internettet: Hvordan fungerer statiske og animerede bannerreklamer, pop-upvinduer, e-mailannoncer, sponsorater og microsites - og hvornår skal de anvendes?
E-marketing guider læseren igennem planlægning og gennemførsel af en reklamekampagne og indeholder tjeklister, der giver overblik over faser og overvejelser i processen.
Forlag:
Samfundslitteratur
Sprog:
Dansk
Illustreret:
Ja
Skjul beskrivelse