Linjekommunikation, kundekontakt, kommunikationsafdelingsaktiviteter; kvaliteten af den organisatoriske kommunikation er i fokus fra mange sider i denne antologi.
I denne bog kan du hente inspiration fra teori og praksis til arbejdet med at gøre kommunikationen bedre.
Det sku- vær- så godt. Organisationskommunikation - cases og konsekvenser giver et bud på god kommunikation og kommunikationsmedarbejderens roller - ikke blot som kommunikationsproducent, men også som rådgiver og strateg.
Det sku´ vær´ så godt
- organisationskommunikation: cases og konsekvenser
Har du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Henrik Scherning på hs@samfundslitteratur.dk