Den ledelsesmæssige udfordring i små og mellemstore virksomheder

Den ledelsesmæssige udfordring i små og mellemstore virksomheder er udarbejdet i anledning af etableringen af Handelshøjskolecentret som en fusion mellem Vestsjællands Handelshøjskolecenter og Storestrøms Handelshøjskolecenter.

Handelshøjskolecentret er en såkaldt CVU-institution - Center for Videregående Uddannelser.

Opgaven for Handelshøjskolecentret bliver at udbyde grund- og efteruddannelse inden for det merkantile område i en del af landet, hvor der ikke er tradition for at anvende akademisk arbejdskraft i særlig høj grad, og hvor erhvervsstrukturen er kendetegnet af små og mellemstore virksomheder inden for mere traditionelle brancher.

Det stiller institutionen over for en særlig opgave med at uddanne kandidater, der kan omsætte de merkantile fags teorier på en sådan måde, at de fremstår som relevante for dette særlige segment af virksomheder.

Fem professorer fra en række af landets videregående uddannelses- og forskningsinstitutioner giver i denne bog deres bud på, hvordan denne udfordring kan gribes an.

Køb bogen

  • Bog (Softcover)
    1. udgave (2002), 145 sider
    ISBN: 9788759310151
    Buy this product
Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Birgit Vrå på bv@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik