Den forsømte kommunikation

- brevet i organisationskommunikationen

Den forsømte kommunikation stiller skarpt på brugen af breve i danske organisationer - hvad er overhovedet et godt brev? Hvordan bruges brevet? Og ikke mindst; hvad skal der til for at gøre brevene bedre?

Breve er et stort uudnyttet potentiale i kontakten med kunder, borgere og medlemmer. For trods slagord som serviceorientering, branding og værdibaseret kommunikation ser brevene ofte ud, som de har gjort i årevis; de er tørre, indforståede og måske ligefrem uforskammede, og brevene undergraver ofte organisationernes troværdighed.

Bogen er et uddrag af den første danske ph.d.-afhandling i retorik Breve i brug. Fjernkommunikative genrer i retorisk perspektiv.

Køb bogen

  • Bog (Hardcover)
    1. edition (2004), 341 pages
    ISBN: 9788759309650
    Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser, har du mulighed for at anmode om et eksemplar af denne title

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Scherning på hs@samfundslitteratur.dk