Den forsømte kommunikation stiller skarpt på brugen af breve i danske organisationer - hvad er overhovedet et godt brev? Hvordan bruges brevet? Og ikke mindst; hvad skal der til for at gøre brevene bedre?
Breve er et stort uudnyttet potentiale i kontakten med kunder, borgere og medlemmer. For trods slagord som serviceorientering, branding og værdibaseret kommunikation ser brevene ofte ud, som de har gjort i årevis; de er tørre, indforståede og måske ligefrem uforskammede, og brevene undergraver ofte organisationernes troværdighed.
Bogen er et uddrag af den første danske ph.d.-afhandling i retorik Breve i brug. Fjernkommunikative genrer i retorisk perspektiv.
Den forsømte kommunikation
- brevet i organisationskommunikationen
En del af serien
Den Kommunikerende Organisation
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dkHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik