Børns opvækst med medier og forbrug er en rejse rundt om danske børns forbrug, interesser, aktiviteter og mobil- og medievaner. Betweenagers og teenagers er begge vigtige forbrugergrupper, som i stigende grad benyttes som målgrupper i markedsføringsøjemed.
Bogen er unik, idet store dele af bogen er baseret på data, der hidtil ikke har været tilgængelige andetsteds.
Det historiske perspektiv gør det muligt at følge de danske børn og unges udvikling på en række områder, der på hver sin karakteristiske måde bidrager til socialiseringsprocessen.
Bogens materiale stammer primært fra Gallups Børne Index 2003 til 2007. Disse relateres ligeledes til data fra 2000 samt bogen Børns opvækst som forbrugere (Samfundslitteratur), som denne bog kan ses som en 2. udgave af.
Børns opvækst med medier og forbrug
Anmeldelser
Medier
Har du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!
Fagredaktøren er Henrik Scherning