Målgruppens respons på virksomhedens nye produkt er ikke som forventet. Masser af potentielle kunder har i spørgeskemaer og interviews hævdet, at de ville købe produktet. Men det sker ikke. Kunderne...
left side
Charlotte Albrechtsen
Bøger af forfatteren
- trin for trin
15/5 2023 | Samfundslitteratur
search Kig i bogen
- trin for trin
1/3 2022 | Samfundslitteratur
Under workshoppen tjekker deltagerne deres telefoner fremfor
at gå ind i de dialoger, workshoppens facilitator forsøger at få i gang. De
planlagte aktiviteter giver intet output, og bagefter kan...
search Kig i bogen
- trin for trin
13/4 2021 | Samfundslitteratur
Direktøren klapper, ingeniørerne er tilfredse, og sælgerne
vil bare have produktet ud over rampen. MEN kunderne vender tommelfingeren
nedad, og produktet sælger ikke. Det er rigtig ærgerligt! Ikke...
search Kig i bogen
- trin for trin
13/4 2021 | Samfundslitteratur
Den stort anlagte kampagne har ikke den gennemslagskraft,
organisationen havde håbet på. Opslagene på sociale medier får ikke nok likes,
og de planlagte events flopper på grund af for få deltagere...