Strategisk metode til innovativ iværksættelse | Samfundslitteratur

Search form

Content section

Strategisk metode til innovativ iværksættelse

Strategisk metode til innovativ iværksættelse inviterer til nytænkning og metodisk tilgang, hvad angår iværksættelsens tre centrale punkter: Forretningslogikken, forretningsuniverset og forretningsformlen.

Det er forfatterens overordnede formål at give læseren en indsigt i iværksættelse som en systematisk strategisk proces.

Man kan ikke læse...

Read more

Strategisk metode til innovativ iværksættelse inviterer til nytænkning og metodisk tilgang, hvad angår iværksættelsens tre centrale punkter: Forretningslogikken, forretningsuniverset og forretningsformlen.

Det er forfatterens overordnede formål at give læseren en indsigt i iværksættelse som en systematisk strategisk proces.

Man kan ikke læse eller analysere sig til succes som iværksætter, men man kan øge sine chancer betragteligt, hvis man behersker den innovative iværksættelses strategiske metode!

Innovativ iværksættelse handler nemlig om særlig viden og særlig metode.

Hver især er de værdifulde kompetencer, men kun i kombination kan de lede én på sporet af en innovativ og gennembrudsfarlig forretningsidé.

Publisher: Samfundslitteratur
Language: Dansk
Illustrated: Yes
Read less

Buy the book

Bog (Softcover)
1. Edition (2006), 
155 pages
Price
49,-
ISBN 9788759312261

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Request free copy

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Lone Fredensborg på lfr@samfundslitteratur.dk.