Content section
Medieanalyse
Buy the book
Aditional information
Forord · 7
DEL 1
1 Medieanalyse – på flere måder · 10
2 Genre · 39
3 Transmedia storytelling, paratekster og fankultur · 59
DEL 2
4 Pressen – fra bladhus til mediehus · 82
5 Fotografi – spor af virkelighed og vision · 106
6 Film – realisme, genrer og kontekst · 135
7 Dokumentaren – kreative bearbejdninger af virkeligheden · 162
8 Reklame – semiotik og kommerciel kommunikation · 190
9 Radio og podcast – lyden af fællesskab, intimitet og individualisme · 218
10 Tv – fra broadcasting til streaming · 248
DEL 3
11 Digitale tekster – analyse af websteder · 278
12 Bloggen som socialt medie – deltagelse, diskurs og affekt · 295
13 Spilkultur – om hvordan man kan læse computerspil · 314
14 Digitale kontekster · 335
Litteratur · 353
Internetkilder · 379
Indeks · 381
Bidragydere · 389
Lignende udgivelser
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
Request free copyHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.