Content section
Håndbog i strategisk public relations
Henrik Merkelsen (red.)
Part of the series
Den kommunikerende organisation
Buy the book
Bog (Hardcover m. smudsomslag)
1.
Edition
(2009),
430 pages
Price
448,-
ISBN 9788759313138
E-bog (VitalSource Bookshelf)
1.
Edition
(2009),
430 pages
Price
398,-
ISBN 9788759326756
Aditional information
- Introduktion til public relations ... 17
- Corporate communication mellem styring og fleksibilitet ... 47
- Et stakeholderperspektiv på corporate communication, værdiskabelse og tillid ...67
- Corporate Social Responsibility. Strategier for kommunikation af social ansvarlighed ... 87
- Internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR ... 107
- Planlægning og evaluering af kommunikation ... 137
- Employer branding. På opdagelse i en ny branding-disciplin ... 157
- Investor relations. Kommunikation med strategien som udgangspunkt ... 179
- Pressehåndtering ... 197
- Spin ... 221
- Public affairs og den politiske virksomhed ... 243
- Issues management ... 277
- Krisekommunikation ... 303
- Globalisering og fremtiden for PR-faget ... 333
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
Request free copyHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.