Content section
Employer branding som disciplin
Buy the book
Aditional information
NB: For en mere udførlig indholdsfortegnelse, vælg 'Kig i bogen' herover.
1 Employer branding bag om begrebet ... 9
2 Et nyt teoretisk felt ... 19
3 Værktøjskassen ... 65
4 Life-changing careers
- Novo Nordisks vej til et globalt employer branding-koncept med høj troværdighed og stor anvendelighed ... 127
5 Power your life
- Vestas organisering af en verdensomspændende
employer branding-indsats ... 155
6 Energinet?dk
- Fra hemmelig til helt uundværlig ... 171
7 Danske Bank-koncernen
- En multi-brandet organisation med en relationsbaseret tilgang ... 191
8 Branding af offentlige arbejdspladser ... 207
9 Konklusioner og refleksioner ... 229
10 Employer branding i et offentligt perspektiv af Christa Thomsen ... 241
11 Udfordringer og muligheder ved at anvende
- CSR som employer branding-strategi af Sanne Frandsen & Mette Morsimg ... 255
12 Employer branding som ledelsesopgave
- Substans i løftet af Poul Blaabjerg & Wenche Strømsnes ... 271
Efterskrift ... 285
Modelunivers ... 288
Slutnoter ... 291
Litteraturliste ... 295
Lignende udgivelser
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel.
Request free e-bookHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.