De 12 bud | Samfundslitteratur

Search form

Content section

De 12 bud

...

Read more

Kommunikationen er helt afgørende for at drive en organisation med succes! I De 12 bud - danske topledere om kommunikation giver 12 topledere fra helt forskellige brancher deres personlige bud på, hvilken betydning kommunikation har. Budskaberne er enkle og direkte: Nærvær, åbenhed og personlig stil er nogle af de centrale kodeord, hvis man vil være en god kommunikator. De 12 topledere sætter med lærerige beretninger og eksempler flere nuancer på kommunikationens betydning - og de er ikke bange for at indrømme, at de til tider er blevet klogere af ubehagelige erfaringer. Beretningerne bliver suppleret af lærerige cases fra deres organisationer.

Publisher: Samfundslitteratur
Language: Dansk
Illustrated: Yes
Read less

Buy the book

E-bog (VitalSource Bookshelf)
1. Edition (2003), 
224 pages
Price
135,-
ISBN 9788759399736

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Free copy

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.