Denne 3. udgave adskiller sig fra sine forgængere på især ét punkt: De sociale medier er beskrevet mere udførligt. Det gælder i kapitlerne om journalistikkens rolle, research og formidling. Men med en ekstra forfatter knyttet til er der også ændringer i andre kapitler. Bogen beskæftiger sig med journalistik, uanset om det er til trykte eller...
Læs mere
Denne 3. udgave adskiller sig fra sine forgængere på især ét punkt: De sociale medier er beskrevet mere udførligt. Det gælder i kapitlerne om journalistikkens rolle, research og formidling. Men med en ekstra forfatter knyttet til er der også ændringer i andre kapitler. Bogen beskæftiger sig med journalistik, uanset om det er til trykte eller digitale medier, radio, tv eller et miks af det hele. Den definerer, afgrænser og fastlægger hele den faglige kerne, alle gode journalister arbejder ud fra. Hvor centrale begreber er åbenhed, undren, kritisk sans, objektivitet/fairness og troværdighed.
Forlag:
Ajour
Sprog:
Dansk
Skjul beskrivelse