Søgefelt

left side

Kim Buch-Madsen
Kim Buch-Madsen er uddannet erhvervsanalytiker og cand.merc. med mange års erfaring fra erhvervsliv og offentlig sektor. Fagområder: Strategi, innovation, marketing, organisation/ledelse, metode & videnskabsteori. Har blandt andet undervist på CBS, DTU, Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og kurser i privat regi. Forfatter og medforfatter til en række bøger og faglige artikler, faglig konsulent for Samfundslitteratur og forfatter på det globale magasin ManageMagazine. Kim er desuden en erfaren foredragsholder.

Bøger af forfatteren

search Kig i bogen
20/6 2017 | Samfundslitteratur
Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.   I denne bog får du en samlet, kort og præcis...
25/1 2005 | Samfundslitteratur
Marketing - klart og koncentreret er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er...