Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram.
Bogen præsenterer...
left side

Lisbeth Thorlacius
Lisbeth Thorlacius er lektor, ph.d. i visuel kommunikation ved Institut for Kommunikation og Humanistisk Videnskab ved Roskilde Universitet.
Bøger af forfatteren
search Kig i bogen
search Kig i bogen
14/11 2016 | Samfundslitteratur
Nyhedsmediernes dagsorden er et vigtigt udgangspunkt for den demokratiske samtale i Danmark. Samtalernes kerne består af en begrænset mængde af fælleshistorier, som går igen på tværs af...
search Kig i bogen
Det digitale perspektiv
14/11 2014 | Samfundslitteratur
Billedmedier præger i stigende grad vores livssyn, holdninger og sociale relationer. Det gør de blandt andet, fordi den digitale teknologi muliggør en brug og formidling af billeder, som er mere...
Lisbeth Thorlacius præsenterer i Visuel kommunikation på websites en kommunikationsmodel, som kan anvendes til planlægning og analyse af visuel kommunikation. Modellen kan bruges i forhold til alle...