Søgefelt

left side

Svend Hollensen
Svend Hollensen (svend@sam.sdu.dk) er lektor i International Marketing ved Syddansk Universitet (Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse – IER – på Alsion i Sønderborg). Han underviser og forsker i, hvordan virksomheder kan udvikle deres kompetencer indenfor eksport og internationalisering. Han har udgivet flere lærebøger på engelsk, bl.a. ’Marketing Management – A Relationship Approach’ 3. udgave og ’Global Marketing’, som i 2017 udkom i 7. udgave på Pearson. Denne lærebog er en af verdens bedst sælgende lærebøger indenfor kategorien ’International Marketing’ lærebøger. Han har også fungeret som konsulent for danske virksomheder og internationale organisationer, bl.a. World Bank.

Bøger af forfatteren

search Kig i bogen
20/6 2017 | Samfundslitteratur
Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.   I denne bog får du en samlet, kort og præcis...