Kommunikation | Samfundslitteratur

Søgefelt

Search Content section

Kommunikation

search Kig i bogen
17/8 2018 | Samfundslitteratur
Ledelseskommunikation er en afgørende kompetence i forhold til at opnå motiverede medarbejdere og drive en succesfuld organisation. Denne bog handler om, hvad ledelseskommunikation er, hvad den...
search Kig i bogen
Producent-, bruger- og hverdagsperspektiver
8/8 2018 | Samfundslitteratur
Dagens medievirkelighed er kendetegnet ved en mangfoldighed af medier, som især i kraft af mediernes digitalisering kan krydsforbindes på forskellige måder, og hvor forskellige medier ikke blot er...
search Kig i bogen
Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed
15/5 2018 | Samfundslitteratur
Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier...
search Kig i bogen
25/1 2018 | Samfundslitteratur
Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram. Bogen præsenterer...
search Kig i bogen
Theory and Practice
15/1 2018 | Samfundslitteratur
Strategizing Communication offers a unique perspective on the theory and practice of strategic communication. Written for students and practitioners interested in learning about and acquiring tools...
search Kig i bogen
Dialogisk kommunikationsplanlægning
11/1 2018 | Samfundslitteratur
Kommunikationsplanlægning har mange facetter. De påvirker hinanden og er i konstant udvikling. Virksomheder, organisationer og individer deltager hele tiden i et utal af dialoger, og netop den...
search Kig i bogen
1/9 2017 | Samfundslitteratur
TVÆRVIDENSKABSTEORI giver en introduktion til tværfaglig videnskabsteori med hovedvægt på det tværvidenskabelige aspekt af informations-, kognitions- og kommunikationsvidenskaberne fra humaniora,...
search Kig i bogen
15/2 2017 | Samfundslitteratur
I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier. Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for...
search Kig i bogen
5/9 2016 | Samfundslitteratur
Forandring fylder meget i private og offentlige organisationer; fra udmeldingen af en ny strategi, fusion, besparelse og organisationsændring til implementeringen af nye retningslinjer og...
24/8 2016 | Samfundslitteratur
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at...

Sidebar section

Er du underviser?

Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve

Kontakt marketing

Så hører vi gerne fra dig!

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.