Kommunikation | Samfundslitteratur

Søgefelt

Search Content section

Kommunikation

search Kig i bogen
Theory and Practice
15/1 2018 | Samfundslitteratur
Strategizing Communication offers a unique perspective on the theory and practice of strategic communication. Written for students and practitioners interested in learning about and acquiring tools...
search Kig i bogen
1/9 2017 | Samfundslitteratur
TVÆRVIDENSKABSTEORI giver en introduktion til tværfaglig videnskabsteori med hovedvægt på det tværvidenskabelige aspekt af informations-, kognitions- og kommunikationsvidenskaberne fra humaniora,...
search Kig i bogen
15/2 2017 | Samfundslitteratur
I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier. Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for...
search Kig i bogen
5/9 2016 | Samfundslitteratur
Forandring fylder meget i private og offentlige organisationer; fra udmeldingen af en ny strategi, fusion, besparelse og organisationsændring til implementeringen af nye retningslinjer og...
24/8 2016 | Samfundslitteratur
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at...
search Kig i bogen
24/8 2016 | Samfundslitteratur
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at...
search Kig i bogen
24/8 2016 | Samfundslitteratur
Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at...
search Kig i bogen
Teoretiske perspektiver på design
20/8 2016 | Samfundslitteratur
Design handler om ting, men også om kulturel betydning. I sin allestedsnærværelse i nutiden skaber design den overflade, som vi møder verden igennem, og det er blevet vigtigere end nogensinde før at...
search Kig i bogen
- teori, modeller, analyse
15/8 2016 | Samfundslitteratur
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som...
search Kig i bogen
En studiebog til praktikken
15/8 2016 | Samfundslitteratur
Lærerens kommunikation er en studiebog til arbejdet med praktik i læreruddannelsen. Bogen anskuer kommunikation og kommunikativ kompetence som et omdrejningspunkt i praktikken, og med dette...

Sidebar section

Er du underviser ?

Læs, hvordan du kan få et pensumeksemplar her
Læs om pensumeksemplarer

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.