Søgefelt

Content section

Visuel kommunikation på digitale medier

Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram.

Bogen præsenterer æstetikbegreber, designprincipper og semiotiske begreber. Derudover gennemgår den de væsentligste visuelle virkemidler i form af farver, skrifttyper, layout...

Læs mere

Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram.

Bogen præsenterer æstetikbegreber, designprincipper og semiotiske begreber. Derudover gennemgår den de væsentligste visuelle virkemidler i form af farver, skrifttyper, layout og billedbrug, samt aktuelle genrer og stilarter.

Bogen henvender sig til studerende på sprog-, medie- og kommunikationsuddannelser, men vil også være anvendelig for folk, som beskæftiger sig professionelt med visuel kommunikation på nettet.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover m. flapper)
1. udgave (2018), 
225 sider
Vejl. Pris
250,-
ISBN 9788759326725

Sidebar section

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.