Søgefelt

Content section

Tv-produktion

- nye vilkår

Kirsten Frandsen (red.) og Hanne Bruun (red.)

Tv-produktion - nye vilkår giver indsigt i, hvordan monopolbruddet i 1088, konkurrence, flere tv-kanaler og andre forandringer konkret har påvirket det, som danske tv-seere i dag får tilbudt på deres skærme.

Første del af bogen præsenterer centrale, teoretiske og metodiske problemstillinger, som er forbundet med forskning i produktionen af...

Læs mere

Tv-produktion - nye vilkår giver indsigt i, hvordan monopolbruddet i 1088, konkurrence, flere tv-kanaler og andre forandringer konkret har påvirket det, som danske tv-seere i dag får tilbudt på deres skærme.

Første del af bogen præsenterer centrale, teoretiske og metodiske problemstillinger, som er forbundet med forskning i produktionen af medietekster: produktionsanalyse.

Anden del præsenterer tre cases, swom hver især sætter fokus på nogel af de produktionsformer, som er dukket op i kølvandet på monopolbruddet.

Dermed giver forfatterne indblik i nogle af de logikker og processer, som knytter sig til produktion af medietekster.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2007), 
158 sider
Vejl. Pris
160,-
ISBN 9788759311912

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren