Søgefelt

Content section

Strategizing

- kontekstuel virksomhedsteori

Claus Nygaard (red.)

Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.

Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori,...

Læs mere

Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.

Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi.

3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.

Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler.

Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit.

Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
3. udgave (2006), 
382 sider
Vejl. Pris
369,-
ISBN 9788759308981

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Annette Kjølby på ak@samfundslitteratur.dk.