Strategisk metode til innovativ iværksættelse | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Strategisk metode til innovativ iværksættelse

Strategisk metode til innovativ iværksættelse inviterer til nytænkning og metodisk tilgang, hvad angår iværksættelsens tre centrale punkter: Forretningslogikken, forretningsuniverset og forretningsformlen.

Det er forfatterens overordnede formål at give læseren en indsigt i iværksættelse som en systematisk strategisk proces.

Man kan ikke læse...

Læs mere

Strategisk metode til innovativ iværksættelse inviterer til nytænkning og metodisk tilgang, hvad angår iværksættelsens tre centrale punkter: Forretningslogikken, forretningsuniverset og forretningsformlen.

Det er forfatterens overordnede formål at give læseren en indsigt i iværksættelse som en systematisk strategisk proces.

Man kan ikke læse eller analysere sig til succes som iværksætter, men man kan øge sine chancer betragteligt, hvis man behersker den innovative iværksættelses strategiske metode!

Innovativ iværksættelse handler nemlig om særlig viden og særlig metode.

Hver især er de værdifulde kompetencer, men kun i kombination kan de lede én på sporet af en innovativ og gennembrudsfarlig forretningsidé.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2006), 
155 sider
Vejl. Pris
198,-
ISBN 9788759312261

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Annette Kjølby på ak@samfundslitteratur.dk.