Strategies in Emerging Markets | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Strategies in Emerging Markets

- A Casebook on Danish Multinational Corporations in China and India

Michael Wendelboe Hansen, Marcus Møller Larsen, Torben Pedersen og Peter Wad

The authors present seven case studies of large Danish investments in India and China.

The case studies provide intriguing perspectives on the strategic and managerial challenges and opportunities facing western MNCs operating in these two Asian giants.

The case studies encourage readers to adopt a decision maker s perspective, and targets students...

Læs mere

The authors present seven case studies of large Danish investments in India and China.

The case studies provide intriguing perspectives on the strategic and managerial challenges and opportunities facing western MNCs operating in these two Asian giants.

The case studies encourage readers to adopt a decision maker s perspective, and targets students and managers interested in MNC strategy in emerging markets.

Forlag: CBS Press
Sprog: Engelsk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2010), 
185 sider
Vejl. Pris
239,-
ISBN 9788763002363
E-bog (VitalSource Bookshelf)
1. udgave (2010), 
185 sider
Vejl. Pris
177,-
ISBN 9788763099431

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel.

Anmod om e-bog

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.