Søgefelt

Content section

Storytelling

- branding i praksis

Klaus Fog, Philip Munch og Christian Budtz

Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.

Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.

Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder...

Læs mere

Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.

Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.

Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?

Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Hardcover)
2. udgave (2009), 
255 sider
Vejl. Pris
368,-
ISBN 9788759314074

Yderligere information

 NB: For en mere udførlig indholdsfortegnelse, vælg 'Kig i bogen' herover.

Forord . . . 10

Kapitel 1: Branding gennem storytelling . . . 17

1. DEL: VÆRKTØJSKASSEN

Kapitel 2: Historiefortællingens fire elementer . . . 31

Kapitel 3: Storytelling-begrebet i erhvervslivet . . . 49

Kapitel 4: Virksomhedens kernefortælling . . . 61

Kapitel 5: Det autentiske råstof til storytelling . . . 105

2. DEL: STORYTELLING I PRAKSIS

Kapitel 6: Storytelling som ledelsesværktøj . . . 131

Kapitel 7: Storytelling i marketing og salg . . . 163

Kapitel 8: Når fortælling bliver til dialog . . . . 185

Kapitel 9: Medierne som medfortællere . . . 207

Kapitel 10: Riv siloerne ned! . . . 225

Litteraturliste . . . 246

Indeks . . . 250

Om forfatterne . . . 254

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.