Søgefelt

Content section

Marketingmodeller

Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.  

I denne bog får du en samlet, kort og præcis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du står i, når...

Læs mere

Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her.  

I denne bog får du en samlet, kort og præcis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du står i, når du overvejer en model i en studieopgave eller en praktisk arbejdsopgave. Derfor er alle modeller beskrevet efter samme skabelon, nemlig hvad handler modellen om? Hvad kan du bruge modellen til? Og hvilke mangler og svagheder har modellen?

Marketingmodeller er skrevet af et team af eksperter med mange års erfaring i marketingprofessionen og særlig erfaring med de modeller, de har skrevet om.

Modeller er forenklinger af den virkelige verden, de indgår i en teoretisk sammenhæng, har et forskningsmæssigt grundlag og spiller naturligt sammen med andre modeller og teorier. Derfor fungerer Marketingmodeller bedst sammen med en god marketinggrundbog eller som håndbog til dig med en vis praksiserfaring.

Bidragsydere: Ole E. Andersen, Birgitte Grandjean, Christian Grandjean, Heidi Hansen, Niels Kühl Hasager, Svend Hollensen, Sine Nørholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup, Michael Sjørvad og Kim Skjoldborg
Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2017), 
155 sider
Vejl. Pris
199,-
ISBN 9788759328897

Sidebar section

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.