Søgefelt

Content section

Marketinghåndbogen

- fra strategi til kampagne

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring.

Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Således får du et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-,...

Læs mere

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring.

Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Således får du et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer.

Et væld af eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Hardcover)
2. udgave (2007), 
501 sider
Vejl. Pris
468,-
ISBN 9788759313527
E-bog (LIX)
1. udgave (2013), 
501 sider
Vejl. Pris
194,-
ISBN 9788759395455

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.