Bogcover til Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene.

Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner:

  • samspillet mellem marked og kommunikation
  • brand management
  • kampagner
  • markedskommunikationens discipliner
  • international markedskommunikation
  • og organisering og ledelse af markedskommunikation. 

Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.

Køb bogen

  • Bog (Softcover m. flapper)
    1. edition (2013), 487 pages
    ISBN: 9788759316139
    Buy this product
  • E-bog (Vitalsource bookshelf)
    1. edition (2013), 487 pages
    ISBN: 9788759328194
    Academic Books
    208,-
    Buy this product

Anmeldelser

Medier

"Markedskommunikation i praksis lever op til sit navn, eller brand promise om man vil. Læseren får en fremragende rundvisning i markedskommunikationens discipliner, teorier, historie og ikke mindst eksempler."

Kristoffer Soelberg i Dansk Kommunikationsforening, 9.oktober 2013 

"Hvis du finder emnet interessant, er denne bog et must have."

Jonas Kirkegaard i SAMSON 22. årgang november 2013

Køb for Buy this product

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig!

Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik