E-marketing | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

E-marketing

Thea Vesterby og Michael Chabert

Virksomheder og organisationer investerer voldsomt i disse år i at udvikle flotte hjemmesider. Men hvordan får man målgruppen til at besøge dem?

I denne praktiske håndbog gennemgår to unge eksperter i digitial markedsføring onlinemulighederne for at markedsføre virksomhedens hjemmeside.

Forfatterne giver en række klare bud på, hvordan man via...

Læs mere

Virksomheder og organisationer investerer voldsomt i disse år i at udvikle flotte hjemmesider. Men hvordan får man målgruppen til at besøge dem?

I denne praktiske håndbog gennemgår to unge eksperter i digitial markedsføring onlinemulighederne for at markedsføre virksomhedens hjemmeside.

Forfatterne giver en række klare bud på, hvordan man via den rigtige elektroniske markedsføring vil være i stand til at øge opmærksomheden på sit website.

De præsenterer og analyserer reklamemulighederne på internettet: Hvordan fungerer statiske og animerede bannerreklamer, pop-upvinduer, e-mailannoncer, sponsorater og microsites - og hvornår skal de anvendes?

E-marketing guider læseren igennem planlægning og gennemførsel af en reklamekampagne og indeholder tjeklister, der giver overblik over faser og overvejelser i processen.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2000), 
125 sider
Vejl. Pris
25,-
ISBN 9788759308349

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.