Søgefelt

Content section

Corporate branding

- et værktøj til strategisk kommunikation

Lars Sandstrøm fokuserer i denne bog om corporate branding bredt på corporate branding som et ledelsesværktøj til at udvikle virksomhedens interne og eksterne relationer.

Corporate branding beskrives med udgangspunkt i fire interessentbrands:
- Kunde-brandet
- Medarbejder-brandet
- Investor-brandet
- Stakeholder-brandet.

Corporate Branding er den...

Læs mere

Lars Sandstrøm fokuserer i denne bog om corporate branding bredt på corporate branding som et ledelsesværktøj til at udvikle virksomhedens interne og eksterne relationer.

Corporate branding beskrives med udgangspunkt i fire interessentbrands:
- Kunde-brandet
- Medarbejder-brandet
- Investor-brandet
- Stakeholder-brandet.

Corporate Branding er den første af sin slags på dansk, og den et must for både erhvervsledere og studerende, som interesserer sig for emnet.

Bogen beskriver hele processen; fra det indledende internt forankrede arbejde med værdier, vision og mission, over arbejdet med at udarbejde en bæredygtig brandingstrategi, til det eksternt rettede arbejde med at kommunikere og leve brandet. Bogen kan også bruges som et opslagsværk for den læser, der søger konkret viden om et bestemt emne eller et konkret værktøj til brug i brandingprocessen.

Bogen præsenterer både ny teori, brugbare værktøjer og interessante danske og udenlandske cases.


Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
2. udgave (2006), 
198 sider
Vejl. Pris
299,-
ISBN 9788759312643

Sidebar section

Bestil pensumeksemplar

Er du underviser, har du mulighed for at bestille et pensumeksemplar af bogen.Gå til bestilling

Kontakt marketing

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.